1. Een afspraak of behandeling op de polikliniek

Hoe maak of wijzig ik een afspraak?

Neem telefonisch contact op met het Contact & Service center Bergman Clinics: 088 9000 500.

Wat zijn de wachttijden voor een consult of behandeling?

Bij ons bent u ervan verzekerd dat u snel terecht kunt voor een (eerste) poliafspraak bij een specialist. Ook voor een behandeling kunt u snel bij ons terecht. We adviseren u hier graag over naar gelang uw aandoening.


Lees het volledige antwoord
Is er parkeergelegenheid bij de polikliniek?

Ja. U kunt parkeren op het terrein. U belt aan via het scherm bij de slagboom. En kiest voor "Laan van Oversteen 20 - Bergman Clinics Bewegingszorg". De gastvrouw opent de slagboom voor u.

2. Rondom uw opname in de kliniek

Hoe laat meld ik mij op de dag van de operatie?

U wordt 2 werkdagen voor de operatie door de verpleegkundige gebeld. De verpleegkundige geeft u het tijdstip door, waarop u zich op de dag van de operatie moet melden. Zorg ervoor dat u die dag goed bereikbaar bent.

Waar meld ik mij op de dag van de operatie?

Bij binnenkomst meld u zich bij de gastvrouw.

Hoe bereid ik mij thuis voor op de operatie?

Om uzelf goed voor te bereiden op de operatie, vragen wij u de volgende instructies op te volgen.


Lees het volledige antwoord
Wat neem ik mee naar de kliniek als ik geopereerd word?

We hebben een lijst voor u samengesteld welke u kunt uitprinten.


Lees het volledige antwoord
Kan ik bezoek ontvangen in de kliniek?

Ja. De kliniek hanteert doorlopende bezoektijden. Uw bezoek is tot uiterlijk 22:00 uur welkom. Het is niet mogelijk om uw bezoek te laten overnachten. Koffie, thee en water is voldoende aanwezig in de wachtruimte. De kliniek beschikt niet over een restaurant of kantine.

Is er parkeergelegenheid bij de kliniek?

Ja. U kunt uw auto gratis op ons terrein parkeren.

3. De periode na uw operatie

Ik heb nog een vraag voor de verpleegkundige, hoe kan ik die bereiken?

De verpleegkundige neemt circa 2 dagen na uw ontslag uit de kliniek, telefonisch contact met u op. Mocht u toch een dringende vraag hebben kunt u uiteraard eerder en ook nog na het telefonisch contact bij ons terecht. ​De verpleegkundige heeft u tijdens het ontslaggesprek een visitekaartje overhandigd. Uiteraard is het ook mogelijk om het Contact & Service center Bergman Clinics: 088 9000 500, te bellen. Zij kunnen u doorverbinden.​

Hoe breng ik een nieuwe douchepleister aan?

We hebben de stappen voor het vervangen van een douchepleister voor u op een rij gezet. Deze is in een printversie voor u beschikbaar.


Lees het volledige antwoord