1. Een afspraak of behandeling op de polikliniek
Neem telefonisch contact op met het Contact & Service center Bergman Clinics: 088 9000 500.
Ja. Bij ons parkeert u uw auto gratis op het parkeerterrein.
Bij ons bent u ervan verzekerd dat u snel terecht kunt voor een (eerste) poliafspraak bij een specialist. Ook voor een behandeling kunt u snel bij ons terecht. We adviseren u hier graag over naar gelang uw aandoening.
Lees het volledige antwoord
2. Rondom uw opname in de kliniek
U wordt 2 werkdagen voor de operatie door de verpleegkundige gebeld. De verpleegkundige geeft u het tijdstip door, waarop u zich op de dag van de operatie moet melden. Zorg ervoor dat u die dag goed bereikbaar bent.
De verpleegafdeling bevindt zich op de 2e etage. Braillelaan 10, 2289 CM Rijswijk
De kliniek hanteert doorlopende bezoektijden. Uw bezoek is tot uiterlijk 21:00 uur welkom. Het is niet mogelijk om uw bezoek te laten overnachten. Koffie, thee en water is voldoende aanwezig in de wachtruimte. Op de 3e etage is ons restaurant “De Brailjant” gevestigd. U kunt hier terecht voor een heerlijk kopje koffie of thee, of een lunch. “De Brailjant” is van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 – 16:00 uur geopend.
Om uzelf goed voor te bereiden op de operatie, vragen wij u de volgende instructies op te volgen.
Lees het volledige antwoord
Ja. U kunt uw auto gratis op ons terrein parkeren.
3. De periode na uw operatie
De verpleegkundige neemt circa 2 dagen na uw ontslag uit de kliniek, telefonisch contact met u op. Mocht u toch een dringende vraag hebben kunt u uiteraard eerder en ook nog na het telefonisch contact bij ons terecht. De verpleegkundige heeft u tijdens het ontslaggesprek een visitekaartje overhandigd. Uiteraard is het ook mogelijk om het Contact & Service center Bergman Clinics: 088 9000 500, te bellen. Zij kunnen u doorverbinden.
We hebben de stappen voor het vervangen van een douchepleister voor u op een rij gezet. Deze is in een printversie voor u beschikbaar.
Lees het volledige antwoord